Geef uw opdracht in op onze website. Geef een titel in wat u zoekt en het werk dat uitgevoerd moet worden. Geef uw contactgegevens in zodat freelancers op voorhand kunnen nagaan of zij een meerwaarde zijn voor uw bedrijf.
Vervolledig uw profiel met een persoonlijke beschrijving en uur-tarief.
Wij lezen uw opdracht na en verspreiden ze gratis onder de freelancers die aan uw selectiecriteria voldoen. Dit gebeurt via onze vacaturedatabase en via onze jobmailing.
Kom direct in contact met opdrachtgevers via onze website.
Wij zijn op zoek voor onze klant -een notariaat in regio Antwerpen- naar een boekhouder voor de dagdagelijkse boekhouding voor 2 à 3 dagen, mag een junior profiel zijn. Notariaat heeft een 600tal aktes per jaar.Kennis van notariële boekhouding is een pluspunt.Interesse? Laat het ons vlug...
Een vlotte administratieve kracht die kan ondersteunen bij volgende taken:FacturatieBestellingenVoorraadbeheerAlgemene administratieJe werkt gestructureerd en nauwkeurig, hebt een goeie kennis van MS Office en affiniteit of ervaring met/in de bouwsector.max. 19u/week - te...
2 à 3 dagen per weekrnNL/FR vereistrnonmiddellijk beschikbaarVerslag – Administratieve Taken 1. Onthaal en klantenontvangst – Verantwoordelijk voor een professioneel en klantvriendelijk onthaal van bezoekers. – Klanten fysiek ontvangen op kantoor en hen begeleiden naar de juiste contactpersoon. – Eerste aanspreekpunt voor vragen van klanten, zowel in persoon als telefonisch. 2. Telefonie – Beantwoorden en doorverbinden van inkomende oproepen, o.a. voor het inplannen van afspraken. – Registratie van telefonische communicatie: vermelding van collega, type gesprek, gereden kilometers (indien van toepassing), en input in het CRM-systeem. 3. Mailverkeer en planning – Beheren van mailbox gericht op afspraken en planningen. – Afstemmen van beschikbaarheden, bevestigen van afspraken met klanten en collega’s. 4. Administratieve ondersteuning vastgoed – Input van nieuwe panden in interne systemen en database. – Inplannen van bijhorende afspraken, aanvragen van EPC-attesten, verzamelen van verkoopdocumenten. – Verwerken en beheren van fotomateriaal voor publicatie. – Uploaden van panden op portaalwebsites ter lancering. 5. Huur- en verkoopdossiers – Ondersteuning bij opstart van dossiers, met focus op eenvoudiger verkoop- en verhuurdossiers. – Automatische input van huurcontracten controleren en aanvullen indien nodig. 6. Commerciële ondersteuning – Begeleiden van expats of kandidaat-huurders: panden tonen, deuren openen, beperkte toelichting geven. – Fungeren als aanspreekpunt namens de verhuurder ter plaatse. Algemeen profiel Deze rol vereist nauwkeurigheid, klantgerichtheid en een goed overzicht van administratieve processen binnen...
Bij x geloven we dat kwaliteit geen toeval is. Wij ontwikkelen slimme, gebruiksvriendelijke oplossingen die bedrijven ondersteunen in hun dagelijkse kwaliteits- en hygiëneprocessen. Onze software helpt klanten om efficiënter te werken, altijd auditproof te zijn en continu te verbeteren. Met een snelgroeiende klantenkring in de foodsector en industrie bouwen we aan de toekomst van kwaliteitsmanagement. Jouw rol Als Business Developer ben jij de drijvende kracht achter onze commerciële groei. Jij: Spot markt- en klantkansen en vertaalt deze naar concrete proposities Benadert actief nieuwe klanten in de food-, retail- of maakindustrie Ontwikkelt partnerships en bouwt aan een sterk netwerk Werkt nauw samen met marketing, sales en productontwikkeling Draagt bij aan het strategisch commerciële plan van Quality...
IT zit in je DNA en je denkt in oplossingen. Je hebt een uitgesproken IT-mentaliteit en handelt steeds proactief: liever anticiperen dan reageren. Je denkt actief mee met de klant en stelt jouw expertise ten dienste van hun noden. Dankzij je vlotte communicatievaardigheden ben je in staat om complexe technische concepten op een begrijpelijke manier over te brengen aan eindgebruikers zonder technische achtergrond. Ervaring of diepgaande kennis in de volgende domeinen is zeker een pluspunt: Microsoft Windows Server, Exchange Servers, SQL Servers, diverse storage-oplossingen, firewalls, Office 365, Fortinet, VMware, Veeam, VPN, Azure,… Jij past je moeiteloos aan en denkt niet in kantooruren. Je organiseert je werk zelfstandig en efficiënt, met een afwisselende mix van taken: ondersteuning bieden via helpdesk, telefonisch advies en on-site installaties bij klanten. Je stelt klanttevredenheid centraal en hebt een commerciële flair die je inzet om optimale service te garanderen. Jouw sterktes: Sterk in communicatie Gericht op resultaat Zelfstandig en proactief Flexibel ingesteld Gedreven door...
Interviews uitvoeren rond welzijn, efficiëntie, samenwerking,…Begeleiden en ondersteunen van verbeterprojecten binnen onze operationele afdelingen.Samenwerken met teamleiders en medewerkers om concrete verbeteracties uit te werken en op te volgen.Opdracht is +/- 1 à 2 halve dagen per week in streek van...